Nevěra

28.03.2010 11:25

Od kterého okamžiku se dá chování drahé polovičky považovat jako nevěrné chování? Od pohledu? Od letmého dotyku? Od flirtování? Od první pusy? Od milostného aktu?

Každý máme mantinely chápání tohoto nefér jednání trochu jinde.

Setkaly jste se s nevěrou? Přišly jste na ni samy? Nebo to všichni okolo věděli, a k vám se to doneslo až k jako poslední?

Jak jste se s ní vyrovnaly?

Anebo vám naopak drahá polovička nevěrná nebyla?

Anebo jste byly nevěrné vy?

—————

Zpět


Diskusní téma: Nevěra

Datum: 02.05.2010

Vložil: Yv

Titulek: trpelivost

Ahoj,

taky bohužel vím, co je nevěra. A nejednou s jednou a tou samou osobou.. :-(
Bylo mi sweet devatenáct a ona byla ta první, ta pravá, no prostě nej. Sbalila mne v práci, kde jsem dělala brigádně. Lístek jestli nepůjdeme na kafe. No na kafi jsme se daly dohromady.
Bylo kafe jednou, dvakrát, pak přišlo pozvání na diskotéku. Proč ne.. Takže člověk najde doma to nej co na sebe může hodit a vyrazí okouzlit.
No, jenže tam taková menší studená sprcha, když ta se kterou jsem tam vyrazila se vášnivě líbá s jinou. Slzy a útěk. Pak vysvětlování, že to bylo alkoholem, a že se bránila. No já blbá mladá uvěřila.
Nedůvěra rychle vyprchala a užívaly jsme si šťastné chvíle. v hospodě.. což mi došlo až tak nějak zpětně.. :-(
Takových líbacích úletů bylo víc. Nebylo to příjemné, ale byla jsem do ní blázen a ona mi přísahala, že k ničemu nedošlo. No a já tele tomu věřila.
Pak jsem nastoupila do prvního zaměstnání a bylo po romantice. Začaly mi chodit divné mejly, jestli prý vím o tom, že má poměr se svým vedoucím. Což mi přišlo absolutně absurdní, protože to byl chlap.. No, ale zas až tak absurdní to nebylo.
Jenže tentokrát jsem si nejdřív promluvila s ním, on neměl důvod si něco vymýšlet... Ale ona ano.. a Andersen by mohl fakt závidět..
Nejhorší bylo to, že mi lhala. To že člověk ulítne neuznávám, ale bohužel záleží také na okolnostech. Nevěru do určité míry jsem schopna tolerovat, ale pokud je nevěra prozrazena, a ona přesto lže do očí, to už nešlo... :-(
Ale jak se říká, vše zlé je k něčemu dobré... v současné době jsem snad tím nejšťastnějším člověkem ve vesmíru, a to už celé tři roky. Doufám, že jich bude stokrát tolik.
Miťuluju Tě čumáku!

Odpovědět

—————

Datum: 18.04.2010

Vložil: Lenka

Titulek: nevěra

Víš, ale to špatný teď asi převládá. Bohužel. Já ji strašně miluju, ale když ona mne podvádí s jiným, to siu přece nemůžu nechat líbit, ne? Toho krásnýho tam byla spousta...dovolený u moře, pod stanem, na chatě. Všechno se mi vybaví a chce se mi strašně brečet. Víš, ona je úžasná, krásný, sexy, skvělá...ale prostě teď to je úplně strašný. Co mám podle tebe dělat? Díky za odpověď.

Odpovědět

—————

Datum: 19.04.2010

Vložil: Jana

Titulek: Re: nevěra

Musíš to zkusit vydržet, jak to dopadne nebo to s ní skonči a nech se ve vzpomínkách jen to dobrý. To je teď na tobě. Ona tě určitě moc miluje, ale teď je v těžký situaci a neví, jak dál. Moc by chtěla bejt s tebou, ale ví, že by to bylo hrozně moc těžký, aspoň ze začátku. A k tomu, s kým ona teď je, si určitě už vytvořila taky nějakej citovej vztah a nebude pro ni uplně lehký to s ním ukončit. Ale bejt tebou bych nedělala hned závěry a zkusila vydržet. Hodně štěstí...

Odpovědět

—————

Datum: 15.04.2010

Vložil: L.

Titulek: nevěra

Ahoj holky,

náhodou jsem narazila na tyto stránky, a když jsem tak nimi brouzdala, řekla jsem si, že vám napíšu příběh,který se odehrává mezi mnou a mojí přítelkyní.

Začnu popořádku.

Se Sylvou jsem se seznámila na střední škole. Od začátku byly z nás dobré přítelkyně a podnikaly jsme spolu různé akce. O prázdninách, když nám bylo 16 let jsme odjely na chatu i s dalšími lidmi, tak jsme se opily a skončily spolu v posteli. Pro obě to byla nová zkušenost, jelikož jsme do té doby ani jedna holku neměla. Musím podotknout, že v této době jsem měla přítele. Mne se sex líbil, ale kamarádka se trošku vyhýbala, až po letech mi přiznala, že jí to přišlo na jednu stranu divné, na druhou hezké, vzrušující. Po roce jsme spolu opět spaly. Bylo to krásné, něžné a já jsem si začala uvědomovat, že k ní začínám cítit něco víc, než jen kamarádství. Pokaždé když přišla do školy, dívala jsem se na její krásné, dlouhé hnědé vlasy a chtěla jsem ji říct, jak moc ji miluju. Jenže jsem se bála, hrozně jsem se bála toho, že už se mnou nebude chtít ani kamarádit a tak jsem si vše nechala pro sebe. Po nějaké době jsme začaly chodit na dlouhé procházky kolem řeky a já byla do ní totálně zblázněná. Když jsme se zastavily, zeptala jsem se ji, jestli ji můžu dát pusu a tak jsem ji dala nesmělou pusu. Pamatuju si ji dodneška, jak se střetly naše hebké rty. A od té doby ji mám pořád v hlavě. I Sylvu i tu pusu. A i ona se do mne zamilovala, bylo to těžké, skrývaly jsme se (bohužel to děláme dodnes), aby se rodiče i okolí nedozvěděly pravdu o nás. Já jsem v té době měla přítele a Sylvu moc trápilo, že jsem s nim i s ní, jenže já jsem opravdicky milovala jenom a jenom ji, a koneckonců to dělám dodnes, miluju ji úplně stejně, jako na začátku a to nyní uplynulo 3 a půl roku. S přítelem jsem se po nějaké době rozešla a chtěla jsem být už jenom s ní. Jenže ona si nedávno našla kluka, to mě šokovalo. Pořád vám tvrdí, že vás miluje a přitom spí a randí s někým cizím. Kdo mi má co sahat na mojí holku? Vztah s nim udržuje již 5 měsíců a já jsem úplně zoufalá. Co mám dělat? Několikrát jsem uvažovala o sebevraždě, ale vždy jsem ji zamítla. Se Sylvou studujeme na VŠ, spíme v jedom pokoji, v jedné posteli...ale vždy, když se vrátíme do rodného města, je s ním. Snažím se i o víkendu trávit s ní veškerý volný čas, ale i přesto si najde chvilku, aby s nim byla, a to mi tvrdí, že ho nemiluje. V tomto příběhu vás možná chci požídat i o radu, co mám dělat....protože já o ni nechci přijít, protože je to moje láska, já ji moc miluju a chci se přiznat i okolí, aby věděli, že já mám ji a jsem s ní šťastná. Dokázala bych pro ní udělat cokoliv, jen aby se mnou byla ráda a šťastná,aby ji nic nechybělo.

Odpovědět

—————

Datum: 18.04.2010

Vložil: Jana

Titulek: Re: nevěra

Chce to čas a všechno pořádně promyslet. Je to první velkej problém, tak záleží na tom, jestli se ho podaří zvládnout nebo jestli bylo všechno to skrejvání a snažení zbytečný. Určitě v tom byla spousta krásnýho a mnohem víc než toho hnusnýho.

Odpovědět

—————





Kontakt

Parles

3 časová pásma na východ od Prahy a 3 časová pásma na západ od Brna.